onsdag 7 juli 2010

onsdag är den tristaste dagen på veckan tror jag !

Vaknade halv elva i förmiddags, nästan smärt fri, de va änna gött ^^ Sen åkte jag kvart i elva upp till morsan och passade Ziggelito som är helt återställd :D han vart ju lite dålig förra veckan :( men nu är de lugnt igen =)

Vid tvåtiden kom farfar och farmor till huset, dom hade med sig kunstårta :D för farsan hade namnsdag, vilket jag totalt hade glömt bort :p bra jobbat lilla jag haha

När ja kom hem gick ja direkt till tvättstugan och kollade när det fanns en ledig tid nästa gång, och det fanns en tid idag :D så jag bokade den direkt och har nu hunnit med tre maskiner och hängt upp en, den andra ligger i torktumlaren medans den tredje omgången rullar runt i tvättmaskinen :D fan vilket flyt att få tid på samma dag det är verkligen inte ofta man lyckas med det ^^

Ryggen tog stryk av att hänga upp tvätten så nu ska ja ta en värktablett innan jag ska dit bort och hänga upp resten ^^

Sen blir det bara slappa till det i soffan och umgås med Svantarna :D (katten)

ha de göttans alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar