lördag 10 april 2010

Fosiler från förr :p


Översta lådan i köket behöver en allvarlig städning.










Ett bra ställe för virriga personer att hänga nycklarna på så att dom inte försvinner









01:15

Jag har legat i sängen och försökt sova en bra stund nu, ska testa en läkares teori, kan man inte somna utan bara ligger och vrider och vänder typ, så ska man gå upp och göra om sin kvällsrutin och sen försöka sova igen, kvällsrutin i mitt fall blir att se ett avsnitt av förhäxad. Så nu går jag upp och kollar på det. Önska mig lycka till.

01:38

Ah great, hungrig, de får bli lite snabb makaroner ^^ till tv^^

02:13

Nu har jag ätit, kollat på ett avsnitt med förhäxad, och nu ska jag försöka sova, igen.

God natt.

12:15

Nu har jag varit uppe en kvart, sovit som en stock inatt, underbart värre. Nu ska jag till morsan och passa Zigge, han fyller förresten 5 år idag den lille taxametern :p

13:13

Grattis på 5 års dagen zigge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar