måndag 5 juli 2010

Det är måndag

Som om ni inte redan viste att de är måndag :p Whatever.

Ett par timmar sen tog ja en "vitamin C" för att ryggen Dödar mig totalt snart. Och nu tar ja ett glas rött, små kollar på tv och almänt tar de väldigt lugnt.

I lördags var jag på krogen med micca, de va riktigt kul, längesen ja var på krogen, pizzerian räknas inte. Blev lite småsur på en grabb som var YNGRE än jag som hälsade och de första han sa förutom "hej" var "fan va liten du är" min reaktion blir "tack för den du kan gå igen" "ja mena inget illa" nähä vafan menade du då tänkte jag å gick därifrån smått förbannad med cidern som ja nyss hade beställt.

Saknar ängeln från skoltiden, tråkigt att du känner att vi inte har mycket gemensamt längre. Det blir väl så när vi knappt pratat på några år :(

svante, min prins, ligger i soffan bredvid och sover med ena ögat öppet, och så lyssnar jag på låten "Meds" med Placebo :D totalt avgudar den låten <3


hepp nu blir de lite mer vin, och musik, och sen sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar