tisdag 5 november 2013

05-11-2013

Var lite orolig igår kväll när jag skulle sova. Men jag somnade runt halvt två och sov hela natten och vaknade kl nio på förmiddagen. Gav Ville frukost, kollade ett avsnitt Criminal Minds och efter det tog vi en promenad i det smått kyliga morgon hösten.

Runt halv ett fick jag besök, och vi kollar på Criminal Minds. Ska snart dra på promenad runt halv fyra. Klockan är nu 14:48.

Varit på promenad, diskat min CPAP (sov apparaten jag måste ha på nätterna för att inte sluta andas) ska äta middag nu, och kolla vidare på Criminal Minds, kan inte bli mycket bättre än så, jo, om jag hade en mysig kvinna vid min sida som vill dela mina bra och dåliga dagar och som vill dela sina bra och dåliga dagar med mig, som stöttar mig när det behövs och som jag kan stötta när det behövs. Saknar verkligen den närheten. Trött på att vara singel, är dock inte desperat. Tar min tid och väntar på att den rätta kvinnan ska dyka upp i mitt liv. Att vara homosexuell är inte det lättaste i ett litet samhälle, mycket skitsnack, mycket åsikter om ”rätt” och ”fel” i vem man ”ska” älska. Som en vän sa en gång, Man blir inte kär i könet, man blir kär i personens insida. Ergo det måste inte vara kvinna + man, kan lika gärna vara man + man eller kvinna + kvinna. Alla är lika mycket värda oavsett läggning, fettisher osv.

Efter att skrivit den långa delen i bloggen blev det en sväng till Konsum, fick ett akut sug av GLASS ! Och nu kollar jag vidare på Criminal Minds.

Nu blir de inget mer skrivande idag, så ni får ha det bäst.


See ya later !

2 kommentarer:

  1. Criminal Minds var ett tag sen man såg, har precis sett klart på Rederiet. Just nu så aktiverar jag mej med att läsa böcker spela spel eller bara umgås med nära och kära.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Soft, Rederiet är en bra klassisk serie

      Radera