söndag 25 augusti 2013

What a suprice, Näl igen !!

Varit här i fyra veckor nu, den 31/7 var jag svår att få kontakt med på morgonen och mamma ringde efter ambulans. Det blev utredning och inläggning på HIA = hjärtintensiven. Där upptäckte dom att jag syresatte mig väldigt dåligt under nätterna och att jag hade andnings uppehåll korta stunder, det är Troligtvis Därför jag lidit av migrän nästan varje dag i Flera jävla år !!!! 

Då skickade dom mig till öron näsa hals där jag fick Cpapp som är en maskin som syresätter när jag sover. I fyra veckor så har jag sovit med en apparat + mask på mig och vaknat UTAN Extrem huvudvärk, fatta underbart. En helt ny värld öppnades. så syresättnings problemet under nattetid är löst, men det kom andra saker som till exempel svullna ben, fick en infektion i armen på grund av en nål som irriterat mot en ven så höger underarm var dubbelt så tjock som den ska vara. fick penicillin i 7 dagar och det gick över till slut. Efter det fick jag problem med att äta, kramper i matstrupen när jag åt/drack, röntgen gjordes och man fann att jag hade en smal passage på ett ställe och därför får jag kramperna. Så jag får helt enkelt äta lite lugnare säger dom. Jag som ALDRIG stress äter annars. Jaja det blir säkert kanonbra... Fuck Näl ! Sen fick jag problem med smärtor i magen som jag FORTFARANDE har problem med som dom har undersökt och fortfarande utreder utan större framgång, så dom har kopplat in smärtenheten eller om dom skulle göra det, kommer inte riktigt ihåg allt som sagts på grund av all jävla smärtstillande jag får. Hoppas på hemgång snart, men ändå inte eftersom jag fortfarande har ont och vill ha svar på varför jag har ont.

Saknar Ville så jävla mycket så det gör ont i hjärtat bara jag tänker på honom, försöker låta bli att tänka på honom men ibland faller tankarna fram och då blir det extra jobbigt. Saknar min prins :'(

Saknar även min lilla brorson som inte är så gammal, 8 månader snart nio månader gammal :) Fick ett MMS meddelande igår med en bild på honom av mormor, så söt :)

Nu får jag sluta skriva innan jag börjar grina som en kärring.

Peace love and understanding !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar