söndag 6 maj 2012

Söndag :-)



Jag vaknade senare än vad jag hade tänkt mig idag. Men det gjorde inte så mycket faktiskt. Haft en bra dag med en polare, vi gick två varv på bangolfen, hon spelade mycket bra idag, jag hade mindre flyt på spelet idag, båda mina resultat var dåliga, men alla har vi dåliga dagar, bara att fortsätta träna med ett leende på läpparna. Bara att ta nya tag imorgon och fortsätta tänka positivt :)

Ville var med oss ner till bangolfen en stund idag med, räserbilen fick stå hemma idag, till en spelkamrats besvikelse :p han vill vääldigt gärna provköra den, men icke sa nicke, blir inget med det hehe.

Jag och polaren drog till Sibylla och käkade, fast innan det lämnade ja Ville hos mina föräldrar, så åkte vi ner till bangolfen efter maten, å spelade med polarens kusin, eller om det är syssling, är inte helt hundra på hur det är men släkt är dom, det har ja koll på :)

Nu ska jag och min lilla pojk ligga i soffan en stund och kolla på förhäxad, å sen blir de en promenad, sen sova, för idag är jag tröttare än tåget själv.

Ha det bäst alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar