onsdag 14 juli 2010

Fin dag idag


Vaknade halv 12, masade mig ur sängen till soffan och satt där till 4 då jag åkte till torp med moster och mor en sväng, har varit och hämtat min telefon som varit på lagning, fan vad ja saknat min lilla älskling ! (telefonen alltså)Det var så äckligt varmt ute så ja köpte en ISKALL Fanta och satte mig ute i skuggan menans mor å morster sprang runt å yrde på maxi

Sen när jag kom hem åkte jag till minigolfen och spelade med två polare å min kusin, å ena polarens lille bror var på sverige besök från norge så han var med också och spelade, min kusin vann, det var Inte helt otippat att han skulle vinna för han e GRYM på mnini golf, tränar 6-7 timmar Om dagen och tävlar titt som tätt.




Och nu sitter jag och ser på tv i soffan och slappnar av med en kall öl





Svante säger God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar