onsdag 14 april 2010

Tjillevippen

Finns det något värre än när man blir väckt av att det är massa väsen på gården ? Nej det gör det verkligen inte, eller jo det gör det, tar tillbaka det. När hissen inte fungerar så är det också ett rent Helvete.

Fick ett ryck idag och har städat halva lägenheten, tack var det rycket hatar min rygg mig just nu, men det är ömsesidigt för jag hatar den lika mycket tillbaka så det är ju plus minus noll.

Fick även ett mail idag om ett erbjudande på en lägenhet i Göteborg, bara det att det finns dom som verkar göra Allt för att jag Inte ska flytta från denna kommun, ska också tillägga att det finns inte ett dugg att göra här, där man kan hyra film, är det öppet mellan 10:00-18:00 Så vill man hyra film får man verkligen inte komma på det försent på kvällen för då är det försent. Det finns Ett café, dyrt är det med, tur att det är värt pengarna för deras kaffe late är inte att leka med, sjukt god :D

Svante ligger under tv hyllan och spionerar på varje steg jag tar typ, så länge han har roligt så är det väl bra antar jag.

Walking down a memory lane med My Chemical Romance på hög ljudnivå i mp3 spelaren. Lyssnar på gamla låtar med dom, dom hjälper en att skingra tankarna, och ibland att bara reparera sig själv om det behövs. Just nu är det bara gött att höra någon skrika som fan, jag orkar inte göra det själv så det får Mr Gerard Way i My chemical romance göra för mig. Han gör ett bra jobb med vrålandet idag :)

"The boys and girls in the clique
The awful names that they stick
You're never gonna fit in much, kid
But if you're troubled and hurt
What you got under your shirt
Will make them pay for the things that they did"

My chemical romance - Teenagers

Ryggen tar knäcken på mig vilken sabla dag som helst nu. Att röra på sig säger alla ska hjälpa lite i alla fall, men det gör det då verkligen inte... Tro mig jag har försökt hålla mig igång för att det ska bli bättre, men när det inte hjälper blir jag lika stillasittande som jag var innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar