söndag 26 oktober 2014

Varför började jag blogga ?

Varför började jag blogga? Jag började troligtvis för att jag ville utforska att uttrycka mig på internet på fenomenet "blogg" som är som en dagbok fast offentlig.
Jag har skrivit mycket om mitt liv, sen kom det något i vägen så det blev uppehåll, vad det var har jag ärligt glömt bort. Jag kan bara spekulera i dags läget, dock utan större framgång. Finns mycket i mitt liv som jag lätt skulle kunna dela med mig av. Min kanon uppväxt. Mina bra/dåliga dagar/perioder under skoltiden, relationer mellan partner och vänner utan att hänga ut någon ur varken positiva eller negativa aspekter, för let's face it, alla relationer är inte bara positiva, inte i mitt liv, eller i ditt liv. Finns alltid någon/något som gjort saker och ting till ett rent ut sagt  helvete. Mitt liv som hjärtsjuk... Men var ska man börja är då den stora frågan. Ska jag börja med att berätta om hur det är att vara 8-10 år och inte orka spela brännboll pga. att man blir andfådd ? Eller ska jag börja med hur det är när människor trakasserar en för att man "inte är som alla andra"

Jag vet inte var jag ska börja. Så ha tålamod. Några inlägg i rad kan vara blandat av lite allt möjligt tills jag kommit på rätt köl så att säga.
Snabb grej. för er friska, att ha hjärtfel sedan födseln är ingen dans på rosor. Självklart finns det dom som har haft så små fel att deras liv väldigt lite har påverkats. Sen finns det dom som inte haft nästan något annat än problem, varken som barn eller vuxen.

Jag kommer börja skriva på nästa inlägg direkt efter att detta är upplagt, men då jag inte vet hur långt eller kort det kommer bli så ber jag er att ha tålamod. Och har ni några frågor så fråga på :)

Peace love and understanding !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar