måndag 27 oktober 2014

Man kan väl säga att jag har en ganska blandad stil, i perioder så blir det mycket hatt, denna som ni ser här så jag bara har denna, men jag älskar den :D Blir dock snart att införskaffa några till, kan bli lite tjatigt att ha Samma hatt nästan jämt och ständigt. Och kepsar kan jag knappt ha då min skalle är smal så det är svårt att hitta rätt storlek som inte är barn storlek och ser ut som "hej  jag är 10 år" inte så kul när man är 25+ i ålder :) Vilket ni säkert kan förstå :)

Här har vi Ville, min finaste pojk :) Han är så full av energi och verkligen förgyller min vardag varje dag! Älskar honom tillochmed efter en regnig promenad och jag inte hinner torka av honom innan han dyker upp i sängen och geggar ner :) riktig liten knasboll ibland, men det gör inget <3 a="" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgp5D-WxEf6p1YSUT-vwRAJYqbAjYm2ST4YP9Gin-PUuN_V442er-4pPJ7ei7d9XAcI12QIPHPfziV1lhiTZebMye89jExFw18iwQh9H21zOwefJ8wjgkDFmZRshCsryTW6cD6FxiQmN4e3/s1600/SDC10707.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Härligt att se honom njuta av solen en lagom varm dag <3 :="" a="" alla="" del.="" det="" f="" fall="" fint="" gare="" genom="" ger="" gl="" got="" himla="" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwO8uzKWubPcdBRvlniSa6YpMIuTj0PB3u7if1UrFhZ1l0Qpb8yXBCwXwukF6BfLneGpOxA86NK8fS2l-Sr7SJFZaqnzYIeVIyKdDZeDb-Eksb3bY-34ujdhLRacKvPF1UwkzUR-pw84gC/s1600/SDC10711.JPG" hund="" hundar="" i="" imageanchor="1" ja="" jag="" jorden="" knappast="" lsen="" lta="" man="" men="" min="" n="" nog="" nser="" och="" om="" p="" r="" s="" sina="" sm="" solen="" som="" stan="" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;" unikt="" vill="" villes="">

Ville kan även ha en irriterande förmåga att sno till sig MIN tv plats. Men när han tittar på mig som om han säger "hallå, du har ju en  hel soffa du kan ta, ta den för nu ligger jag här, punkt slut"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar