lördag 10 maj 2014

Lördag och hockey VM !

Sverige - Danmark. Med 3-0 in i period tre så känns matchen kirrad och klar. Men det är klart att allt kan fortfarande hända,  låt oss hoppas att inget händer, iaf inte från danska lagets sida. Skulle innebära katastrofer såhär i början på Vm 2014. jag börjar bli sjukligt jävla trött på all förbannade reklam som slängs in i matchen hela tiden!

Mikael Backlund har skött sig riktigt bra får jag nog tycka :-) tror denna Backlund kommer göra flest mål i vm i tre kronor laget, ser fram emot att se morgondagens match mot Tjeckien, kan bli spännande.

Sverige vann med underbara 3-0 :-) riktigt bra jobbat och en grymt bra match denna lördag kväll.

Idag har det varit relativt lugnt, lite feber å dryg slemhosta. Blodtrycket är nästan som det ska, men en liten bit kvar är det allt. Fick pannkakor  till lunch idag och potatismos, gräddsås och köttbullar till middag, åt alldeles för fort så nu krampar magen för mig ! Störtkul eller inte...

Ikväll blir det lugnt med antingen filmen braveheart halv tio på fyran eller melodifestivalen, vilken kanal det är på får jag kolla sen.

Tackar för mig!

Over and out!Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar